My Headlines

Wednesday 5 June 2013

PUISI : UJUNG PELANGI.....



rainbow photo: Rainbow May BeFunky_eyejpg_zps4d995fe8.jpg 

Ujung Pelangi....


Saya pergi.
Kemana ?
Mencari ujung pelangi.
Dengan siapa ?
Sendiri.
Mengapa?
Kerana sepi.

Mencari teman ?
Saya mencari cinta.
Ada cinta di ujung pelangi ?
Tidak tau.
Bukannya kamu punya banyak cinta ?
Tidak juga.
Lalu mereka?
Satu dari mereka yang saya cinta sudah kecundang, satu dari mereka yang saya cinta tidak cukup dapat menyeimbangi, satu dari mereka yang saya cinta berbeza arah.
Lantas menyerah?
Tidak juga. Saya hanya pergi.
Kemana ?
Mencari ujung pelangi.
Dimana ?
Saya juga tidak tau.
Lantas bagaimana ?
Jalani saja jalan ini lurus terus. Nanti mungkin akan ada PEMBERHENTIAN TITIK AKHIR.... MUNGKIN.


Nukilan : Ciplak
Mei 23, 2013        04:58am



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis