My Headlines

Tuesday, 11 June 2013

RENUNGAN : SAHABAT, MAAFKAN ATAS KEKHILAFANKU....



 photo Sorry_zpsbd853b64.jpg
 


Ku termenung mengingat kembali kesalahanku yang lalu, dalam hati kecil ini ada secercah penyesalan yang tak berkesudahan. Akankah kau mau menerima kata sederhana sebagai wujud penyesalanku ini? Kuharap kau berdua mau MAAFI aku dan meniti kembali jalan persahabatan kita.

Ketika satu pintu kebahagiaan tertutup, pintu yang lain dibukakan.
Tetapi sering kali kita terpaku terlalu lama pada pintu yang tertutup sehingga tidak melihat pintu lain yang dibukakan bagi kita.

Dalam hidup, kadang apa yang tidak kita inginkan datang menghampiri. Hingga khilaf dalam hati kadang buta akan ketulusan seorang sahabat, dan saat apa yang kita inginkan dapat kita raih, ternyata keinginan tersebut tidak dapat membuat bahagia lebih daripada seorang sahabat. Sahabat, maafkan atas kekhilafanku.

Masa depan yang cerah selalu tergantung pada masa lalu yang dilupakan. Kita tidak dapat meneruskan hidup dengan baik jika tidak dapat melupakan kegagalan dan sakit hati di masa lalu.

Khas buat AB dan RU....Semuga kalian berdua terus menjalani kehidupan biasa saperti mana sebelum kehadiranku dalam kehidupan kalian berdua. Maafkan aku....Kalian berdua tetap sahabatku dunia akhirat dan tetap terpahat dihati ini sehingga sampai kepenghujung nyawaku....


Luahan : Sulaiman Kamal
Jun 11,2013        08:21pm


 photo persahabatan_zpsb0c6555d.jpg
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis