My Headlines

Sunday 16 June 2013

PUISI : AKU SAYANG KAMU, AKU CINTA DIA....



 photo Rasasayang_zps5550301d.jpg

Aku Sayang Kamu, Aku Cinta Dia....

Dalam meniti arus percintaan
Aku terperangkap
Dalam mainan hatiku
Dalam mainan takdir

Kerana takdir aku berpisah dengannya
Kerana takdir jua aku bertemu kamu
Tapi hati aku masih keliru
Kerana aku rasa
Aku sayang kamu, tapi aku cinta dia

Maafkan aku kerana…
Aku masih menyintai dia
Aku masih mengingati dia
Aku masih berhubung dengan dia
Aku masih merindui dia
Aku tahu takdir telah tersurat
Dia bukan milikku
Dia hanya kenangan silamku
Dan Kamu adalah hidupku kini
Cuma aku belum pasti dengan hatiku sendiri

Beriku masa, beriku ruang
Untuk mencari sejauh mana
Hatiku menyayangi kamu
Menyintai kamu
Tolong fahamiku….sayang













No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis