My Headlines

Monday 27 May 2013

PUISI : AKU AKAN TETAP MENUNGGU UNTUKMU DISINI......




 photo detakjantungkuadalahkau_zps52f9de01.gif

 
AKU AKAN TETAP MENUNGGU UNTUKMU DISINI......


Sayangku....
hari demi hari
aku semakin tidak karuan
acap kali....
keasyikan suaramu sayup sayup kedengaran
namun....
tidak tega menghentikan kepiluan ini

Sayangku....
kemana saja engkau pergi, apa saja yang engkau lakukan
aku tetap disini mendamba untukmu
walau berabad lama
walau pilu dan kecewanya hatiku
aku akan tetap menunggu untukmu
disini....
selama lamanya

Sayangku....
Aku pasrah segalanya
pasti siksaan ini akan menemui
penghujungnya jua
masih kedengaran hilai tawamu
berjurai airmata ku
kerana....
saat ini aku tidak berupaya
untuk mendekatimu
kerana....
kita dipisahkan oleh takdir

Sayangku....
ketahuilah olehmu
diriku semakin hanyut, diriku semakin gulana
hilang pedoman, hilang pegangan
hilang segala galanya
demi keranamu
aku semakin tewas
tewas....
dalam perjuangan ini

Sayangku...
aku tertanya tanya
manpukah kita mewarnai semula
percintaan ini saperti hari hari
kelmarin...
takdir jodoh kita ditautkan kembali
peluang keemasan ini
tidak kulepaskan untuk
selama lamanya

Aku akan tetap menunggu untukmu
disini....


Nukilan : Sulaiman Kamal/Kelana Jiwa
Oktober 10, 2012    05:40am 

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis