My Headlines

Tuesday 29 October 2013

PUISI : SAMPAI BISA KAU MENYAYANGIKU....



 photo Kasihmu_zpsec2fbd52.jpg 

Sampai Bisa Kau Menyayangiku....

Aku pasrah
segala kemungkinan yang mendatang
walau ku tahu semua hanya sia-sia
aku tega mengulanginya
akan ku lapangkan dada walau terluka
hanya keranamu

Biar aku tersakiti
biar jiwa terguris
sekali ku telah berjanji
akan ku cuba dan terus mencari 
jalan Untuk memiliki seluruh hatimu
sampai bisa kau menyayangiku

Aku disini kan selalu menunggumu 
selalu ada di setiap waktumu
selalu ada untuk menanti jawapanmu
selalu mendoakanmu 
agar terbuka pintu hatimu
untukku bertahta di jiwamu

Andai kata esuk tiada untukku
andai pada waktu itu kesempatan tiada berpihak padaku
aku bisa tega
Kerna segalanya telah ku cuba
Yang tinggal hanyalah satu imaginasi 
yang tinggal hanyalah satu ilusi





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis