My Headlines

Sunday 18 August 2013

PUISI : SEPERTI MALAM-MALAM YANG BIASA....



 photo malamKelam_zps5fc56065.jpg 

Seperti Malam-Malam Yang Biasa....

Malam ini ku sendiri lagi
seperti malam-malam yang biasa
ditemani malam yang kelam
malam yang sunyi dan sepi
bukan kemahuan ku
bukan kehendak ku

Malam ini aku sendiri lagi
tunduk kecundang
berduka hiba kesendirian
melayani perasan keluh kesah
semangatku direntap kejam
aku terpinga-pinga, kenapa?

Malam ini aku sendiri lagi
duka dalam rindu
terasing dalam sepi
apa salahku,apa dosaku
salahkah aku merinduimu
salahkah aku sayang padamu

Malam ini aku sendiri lagi
memujuk hati yang kian lara
kubiarkan hatiku menikmati rindu itu walaupun serasa 
dada ini seakan sesak
terhela nafas yang begitu panjang
merinduimu bagai siksaan terberat didalam dadaku




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis