My Headlines

Thursday 1 January 2015

PUISI : SELAMAT TINGGAL KEKASIH HATIKU....





 photo Berpisah_zps0e9432c5.jpg

Selamat Tinggal Kekasih Hatiku....

Usah kau tangiskan perpisahan ini
kerana semalam tidak akan kembali
segalanya sudah berakhir
menjadi memori suka duka
aku, engkau dan mereka semua

Usah kau kesalkan dengan perpisahan ini
kerana keegoanmu tidak berguna lagi
sudah terlambat untuk kau merayu
aku lepaskanmu dengan hati yang ikhlas
tiada sedikit pun penyesalan bagiku

Namun,kenangan bersamamu 
tetap terpahat di jendela hatiku
tak bisa ku lupakan walau sedetik jua
kau telah mendewasakan jiwa ragaku
kau telah menjadikan aku cekal dan tabah

Masa masa bersamamu amat indah
diselubungi suka duka
ada ketika aku bahagia
ada ketika aku berduka
ada ketika aku tersakiti

Setiap pertemuan akan berakhir dengan perpisahan
setiapa kehidupan akan berakhir dengan kematian
begitu jua kau dan aku
sudah sampai ketikanya kita akan berpisah
dan aku tidak akan pandang kebelakang lagi

Terima kasih untuk segala galanya
kau tetap kekasih hatiku
walaupun kau akan menjadi sebuah memori
kasih sayangku tak bisa sedikitpun kan berubah
meskipun aku redho melepaskanmu

Ucapan akhirku untuk mu
Selamat tinggal 2014
kekasih hatiku
dan...
selamat datang 2015





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis