My Headlines

Saturday 24 January 2015

PUISI : ANTARA KAU DAN AKU....




 photo Terlaluindah_zps30ccd82b.jpg

Antara Kau Dan Aku....

Antara kau dan aku
hanya di pisahkan oleh jarak
hanya di pisahkan oleh batas dan sempadan
nescaya jasad dan jiwa kita tetap bersatu
tak bisa di pisah oleh apa dan sesiapa pun

Antara kau dan aku
bukan lagi sekadar ilusi
bukan lagi sekadar mimpi
jelas dan nyata
tiada lagi ungkapan yang bisa menafikan

Antara kau dan aku
bagaikan hujan dan pelangi
beriringan membasahi, mewarnai dan menyinari
kuntum kuntum kasih yang semakin hari
semakin mekar dan mewangi

Antara kau dan aku
meski pun lelah
meski pun perih
bisa berpaksikan pada satu lorongan
lorongan cinta dan kasih sayang abadi

Antara kau dan aku
perlu redha dalam mengharungi ujian
perlu cuba mencari bahagia walau kadangkala duka
pasti di sebalik ujian yang di rasa
di situlah ada rasa CINTA KITA

Ahhhhh!!!!
terlalu indah...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis