My Headlines

Saturday 9 November 2013

PUISI : KAULAH RATU HATIKU....




 photo Bayanganmu_zps40d5b2d0.jpg 

Kaulah Ratu Hatiku....

Semakin ku kejar semakin kau jauh
rela gunung-ganang ku daki
rela samudera biru ku renangi
rela hutan belantara ku terokai
tak pernah letih untuk dapatkanmu
terus berlari mengejar bayangmu

Kaulah ratu hatiku, kau kesayanganku 
andai tidak bersua pastinya ku merindu 
kerana hati bisa tertawan 
kerana cinta bisa terbena
bagaikan tak percaya aku jatuh hati
walau tiada kepastian noktah darimu

Siapalah aku ini
meski aku bisa mengerti
kasih mu hanyalah bagai sebening malam
semua tak bererti bagimu
namun tidak tega mendinginkan
hatiku yang kau hangatkan

Terasa tercabarnya kelakianku
andai dirimu tidak bisa ku miliki
akan ku pujuk rawan di hati
seandainya Tuhan mengizinkan
sekiranya kau dapat terima aku seadanya
ingin aku terus bersamamu untuk selamanya

Hati usah diduga hanya mengundah resah 
cinta di hati ini hanyalah untukmu 
kau kesayanganku penyeri hidup ini 
haruman kasihmu melekat di jiwa
hanya kau saja bertakhta di hati ini



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis